هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار گرفت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تایید بیمه تامین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد اعمال قانون هزار و ۶۴۸ دستگاه خودرو حادثه‌ساز در مشهد | ۸۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک پر حجم در بزرگراه آزادی و طول بلوار ملک آباد تا فلسطین در مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو| نشست خبری سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با اصحاب رسانه (۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهردار مشهد: به‌زودی، مسیر «ره‌باغ رضوان» در محدوده حرم مطهر رضوی بازگشایی می‌شود ۱۰۶۵ درصد رشد اعتبارات عمرانی منطقه‌۲ شهرداری مشهد از ابتدای فعالیت شورای ششم گزارشی از فراز‌و‌فرود‌های الیت که هنوز بعد از ۱۳‌سال، دل‌خوری برخی راننده‌ها را به دنبال دارد اعمال قانون هزار و ۸۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۸۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد | ملک‌آباد، پل رسالت و عبادی ترافیک پرحجم دارند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگاه‌های شارژ من‌کارت در مشهد ارتقا می‌یابند بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) چمران: شورا‌های شهر و روستا، انعکاس خواست و سلیقه مردم هستند رئیس دیوان عالی کشور: سبقت در خدمت باید فرهنگ غالب در نظام شورایی کشور باشد + فیلم آموزش ایمنی و مواجهه با حریق برای ۱۲۴ هزار شهروند مشهدی گپ و گفت با میراث دار سنت پرورش اسب یورقه در مهدی آباد| ما که هرچه بردیم، با رفقا خوردیم   شهروند خبرنگار | درخواست به‌سازی پیاده‌رو «ابرار ۱۰» در مشهد + پاسخ سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع)
سرخط خبرها

برگزیدگان مسابقه گزارش نویسی وقف چشمه همیشه جاری معرفی شدند 

  • کد خبر: ۹۱۷۱۱
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
برگزیدگان مسابقه گزارش نویسی وقف چشمه همیشه جاری معرفی شدند 
نشست علمی، صنفی اداره کل اوقاف خراسان رضوی با اصحاب رسانه امروز همراه با تجلیل از برندگان مسابقه گزارش نویسی «وقف چشمه همیشه جاری» برگزار شد.

جانقربان| شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام جمال ایزدی، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در این نشست گفت: درسال‌های اخیر اقدامات موثری در حوزه اوقاف انجام شده است، اما همچنان حوزه‌هایی مورد قفل قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی امور خیریه در حال حاضر راه‌اندازی شده است، افزود: موضوعاتی وارد وقف شده است که پیش از این بی سابقه و یا کم سابقه بوده است. وقف فناوری، وقف آب شیرین کن و دیگر وقف‌های نوین در حوزه ایثار و شهادت از جمله وقف‌های نوین و جدید در سال‌های اخیر بوده است که براساس نیاز مخاطف امروزی شکل گرفته و زمینه‌های کارآفرینی نیز ایجاد کرده است.

به گفته وی، همچنین رشد عواید موقوفات در سال‌های اخیر در مقایسه با درآمد‌های اوقاف از ابتدای انقلاب تاکنون رشد قابل توجهی داشته است.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه اطلاع رسانی و انعکاس برکات وقف به جامعه و مردم حتما ضعف‌های داشته ایم که با مشارکت اصحاب رسانه در پی حل و رفع آن‌ها هستیم تا این نهاد پرخطر و برکت را در جامعه گسترش دهیم.

وی افزود: وقف موضوعی با برکت است که از جامعه حذف نخواهد شد و به برکت آن کار‌های آموزشی، درمانی و تفریحی بسیاری انجام می‌شود در حال حاضر درست است که ۲۶ هزار موقوفه در استان وجود دارد، اما این وقفیات یکی یکی انجام شده است تا به این عدد رسیده است.
وی خاطر نشان کرد: اشتغال، ازدواج، بهداشت و درمان، کمک به ایتام، آزادی زندانیان غیر عمد و تحصیل و آموزش نیازمندان موضوعات مورد توجه در اوقاف خراسان رضوی بوده است.

در ادامه این نشست اصحاب رسانه به ایراد پیشنهاداتی همچون ارتباط بیشتر رسانه ای، رسانه‌ای کردن موقوفات مختلف، بررسی و رسانه‌ای کردن نسخ قدیمی وقفی، تولیدات چند رسانه‌ای و مستند سازی از جمله آن‌ها بود.

در پایان از برگزیدگان مسابقه گزارش نویسی تقدیر شد: نفر اول بنیامین یوسف زاده با اثر "وقف آفتاب" روزنامه شهرآرا
نفر دوم لیلا جانقربان با اثر "از خواب سرتیپ تا وقف عجیب" از روزنامه شهرآرا، نفر سوم صادق غفوریان با اثر "زبان بسته های طبیعت" روزنامه خراسان، نفر چهارم کتایون حسینی با اثر "گوهرشاد و گردنبند الماسی که وقف امام هشتم شد" خبرگزاری تابناک، شایسته تقدیر آقای امید حسینی نژاد با اثر وقف تحول آفرین از روزنامه شهرآرا.

همچنین از تمامی شرکت کنندگان در این مسابقه گزارش نویسی تقدیر شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->